090422

yo alla fans! long time no see fan.
sitter här ensam i skyllan, bara ozzy som håller mig sällskap. herr p är hurtig och tränar. var ett tag sen här, så jag tänkte att det behövdes en uppdateringen.
den senaste tiden har det inte hänt så jävla mycket. jag har haft påsklov, herr p och jag har varit på krogen i motala, vi har tagit en tur till småland med radarparet anders och sabina för påskfirande och 20-årskalas (riktigt guldhelg dessutom!), vi har slappat, sovit, ätit och gått promenader. det är typ det enda jag kan komma på. eller jo, vi har ju spelat basket också. spelade skiten ur herr p, guuuuld. men han är bra endå. bäst. hehe.
imorgon ska vi in till stan och kolla lite balgrejer var tanken, och därefter bege oss till eyravallen och kolla ösk. blir nog en gött!

p, jag älskar dig. kom hem nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0