ohyeah

Nu dags for mitt andra inlegg har do.
Sista heldagen i Australien er idag. Ja har springit runt po stan i nogra timmar o kopt lite larviga presenter.
Jag at forstos ockso po mcdonalds. Ja undrar hur monga gonger ja har gjort de har nere :S allt for monga.
Yeye, nu har ja inget mer ja ska gora idag mer an att go till Coles och kopa godis tills i morgon.
Fan va trokigt ja har o fan va ja bara vill att de ska lordag kl kvart over 21. Do ska ja vara i Sverige er de sagt :)
Fick ett sjukt roligt mail av jacob forut, fri hade gjort bort sig so in i helvette nere i brisbane. For beretta mer om de sen :)
Helt galet haha.
De er svettigt jag har doligt med rena klader och var i helvette ska ja go po bussen till flygplatsen i morgon? Ojoj. De mostge ja kolla upp med. Guuld do har ja not o gora.
Mm, moste kolla upp va parfymen hette med o skiva upp de, glommer de hela tiden.
Nu er min timme over :( fan va ja saknar dig dajja!
Vi hors i morgon igen :) en sista gong innan vi ses igen :)
DU ER BEST :)

Kommentarer
Postat av: drule!

du är hest. :D jag diggar dig!

2009-04-02 @ 10:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0