Petter o Dajja

Hej på er era svin!

Mat. Vi ska snart gå ner på torget och äta mat på maestro tillsammans med heeela familjen MÄND!

NU gick dajja.

Petter har precis öst guitar hero med daniel och pär i minst en timme och pär är kung på sång.
Att vara hemma är skönt säger jag, finns ingen annan stans jag hellre skulle vara än här och vänta på dajja när hon sminkar sig :)
Allt är guld och i morgon ska vi till örebro och leta present till sabina plus att vi nog ska äta ute någonstan? :) de var planen i alla fall.
Sen äre torsdag och då är de testmatch med ekeby, kommer gå sämst eftersom ja inte fört en innebandyklubba på två månader. menmen.  På fredag far jag, dajja, sabb o anders till smuuland och firar påsk och de är något som kommer gå till historien. min överasknings hattar blev inga överaskningshattar men de är lungt :) får lägg upp bilder på dom sen.
Förmodligen de fulaste man skulle kunna skåda.

Jo men.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej på er små flodhästar:D

2009-05-11 @ 19:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0