bajs

okej, jag själv anser att nyårslöften typ är det värsta som finns och ett big no no, men nu är det väl dags för mig att ändra åsikt. jag och petter har nämligen avlagt det som ska bli vårat nyårslöfte. vi ska helt enkelt sluta dricka så jävla mycket läsk som vi gör nu och bara få dricka läsk på helgerna. bra va?
petter är killen som alltid köper typ 25 energidrycker och 78 coca cola-burkar innan han åker till jobbet för att han tycker så synd om sig själv. hans tröstpris helt enkelt.
jag har dock bara gått från mjölk-beroendet till coca cola-beroendet, och ja, det säger väl allt..

och petter, jag har kommit på två till nyårslöften som endast riktar sig till dig. woh!
nämligen att du ska börja fälla ner toalettlocket när du pinkat klart, och att du ska sätta dit en ny toa-rulle när du tagit slut på pappret i toa-hållaren. okej? deal? gött.


om en och en halv timma ungefär kommer min sambo kliva in genom dörren och då ska jag slänga mig över honom och pussa honom tills han kiknar.
jag har förmodligen tappat bort min nalle (haha älskar uttrycket) vilket gör att vi inte kunnat höras på hela dagen, så nu typ sprängs jag av saknad..
ska sysselsätta mig med musik och disk för att fördriva tiden, yey. lucky me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0