idag får vi besök

medan jag har legat i sängen hela morgonen och varit en smula (eller några jävla ton) bakfull har petter:
-diskat hela helgens disk.
-städat toan,
-dammsugit hela lägenheten.
-plockat upp alla saker i sovrummet (och då måste jag också tillägga att sovrummet var överbelamrat med saker, ni kan fråga lena som var här igår)
 
jag vet inte allt han har gjort, för själv har jag inte rest mig från sängen en enda gång.
kanske blir jag som får koka kaffe sen då, för att bidra med nånting. ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

ja, jag kan intyga att det var överbelamrat, minst sagt ;) Jag drog efter andan och blev ärligt imponerad sekunden då jag läste att han städat upp allt där! du har det bra du bajja ;)



(mmmmmmmmh. hotellfrukoost)

2009-12-13 @ 15:10:53
URL: http://lenahenningson.blogg.se/
Postat av: Lena

ja, jag kan intyga att det var överbelamrat, minst sagt ;) Jag drog efter andan och blev ärligt imponerad sekunden då jag läste att han städat upp allt där! du har det bra du bajja ;)



(mmmmmmmmh. hotellfrukoost)

2009-12-13 @ 15:12:03
URL: http://lenahenningson.blogg.se/
Postat av: Anonym

woopsi!

2009-12-13 @ 15:12:27
Postat av: Lena (igeen!)

ja visst är hon härlig den där elin ;)

jag blev dölycklig! och ja. när de här hand-gelen är slut så åker vi och fyller upp laget igen!

2009-12-14 @ 23:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0