wordpooping

jag är så sjukt uttråkad så det finns fan inte.
petter jobbar eftermiddag den här veckan, vilket gör att vi knappt hinner att ses.
sorligt.
igår vaknade vi typ 10 minuter innan petter var tvungen att åka, vilka minuter gick åt till att fixa mat och matlåda åt honom.
jag som tänkt och somna tidigt för en jävla gångs skull fick istället för mig att ställa mig och fixa mat åt lille curryprinsen när han kom hem där på natten. sagt och gjort, ingen tidig kväll för mig inte.
men söt som han är tyckte han synd om mig för att jag haft en så tråkig kväll så han kom hem med världens bästa ruccola-getost-statiol macka. aaaaaaah gött

har världens cravings efter pannkakor med hjortonsylt och grädde.
vi har ingen grädde hemma och jag orkar inte gå och handla i snöovädret. gillar snö, men inte just nu.
min bil har jag så olämligt lämnat kvar i skyllberg. fan

(önskar också att jag hade en sån här tv-dosa som funkar på alla tv-apparater. då skulle jag gömma mig på balkongen och byta kanal på grannarnas tv. tänk vad roligt!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ta mig tusan den coolaste bruden jag vet Dajja. För det första så tackar jag så hjärtligt, det värmer så mycket i mitt lilla hjärta och jag blir bara såå glad!! :) Och vad kul.. jag hade faktiskt inte läst inlägget själv förrän du skrev kommentaren, och jag gick in och kika och blev så rörd. Han är så fin min Ante! Sen vill jag säga att du är så cool som verkligen säger vad du tycker. Det är många som kanske tycker saker men inte vågar säga det. Och det är så härligt att se att även fast det är positiva saker (människor är alltför elaka mot varann idag i dagens samhäller och ska vara så negativa jämt) Därför tycker jag det är SÅ kul när du säger något så fint, och menar det. You make my day, lillan. Vore superduper mega mysigt om du ville komma över någon dag på en fika eller så? Och jag vill ju se dig nya lya, och träffa din man :D Har sett kort på er och ni är väl FÖR söta! SMACK!

2009-12-16 @ 19:21:34
URL: http://empapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0