090325

hej och välkomna till världens koolaste blogg nånsin!
eran värd här idag är dajja just nu befinnandes i östansjö helt åt helvetes försoven.
men vad gör det, det är ju våffeldagen och då ska man ta det i sin egen takt och njuta.
några våfflor har inte dykt upp ännu, men vänta bara, det kommer det kommer.
den lille spillevinken petter som övrigt har fått för sig att han kanske gått och blivit tjock (aa just det va!) befinner sig i det farliga landet australien har jag ingen aning om vad han gör. hörde rykten om surfing och grejer, inte illa pinkat.
kanske att han ligger plaskandes i ett försök att hinna undan alla farliga vithajar, who knows? inte jag iallafall.
å andra sidan är klockan typ... tio, elva nånting på kvällen där, så förhoppnings inte. fast jag har minsann hört att det är på morgonen hajarna äter, så vi får väl hoppas att han inte bli deras frukost imorgon bitti. mhm mhm.
om bara tio, ja ni hör rätt, om tio jävlar dagar infinner han sig på svensk mark igen och då jävlar. hey ho!!! jag gillart.

ha en bra dag nu gott folk, se till att äta er feta på våfflor nu, grädden får inte glömmas, och ta ett varmt bad och drick en kall bärs. det var vad min gårkväll bestod av och jag rekommenderar det skarpt. kör hårt folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0