090326 (fast egentligen 27 bara för att klockan är så sjukt jävla mycket)

hej alla fans!
se på maken, herr petter har tagit sig i kragen och skrivit ett inlägg. dags för mig att måla kors i taket, där underskattade jag mannen totalt för jisses vilken skrivartalang han visar. jag blir så stolt ska ni veta!
dessvärre vet jag inte riktigt om jag är medveten att hålla med om allt han säger, vadå att det bara skulle vara han och jag som läser bloggen? aldrig, jag skulle tippa på att vi redan är påväg upp bland kändis-eliten, och just det tack vare den unge mannen petters skrivarskills. inte illa pinkat.
klockan är just nu alldeles för mycket för att jag ska vara vaken, det är ju trots allt religionsprovet att tänka på imorgon och utan minst 14-timmars sömn varje natt är jag körd. stjärtigt värre.
har ikväll haft en riktigt mysfilmkväll med trevligt umgänge, faktiskt väldans länge sedan vi slog våra kloka huvuden ihop och anordnade en sådan afton. men jag gillar't.
dock hände lite mer omysiga saker under kvällen, något jag skäms och ångrar något fruktansvärt.
ska dock försöka återställa det first thing tomorrow för just nu har jag endå ingen chans att påbörja reparationen.

iallafall så hoppas jag att min fina riddare kommer få en bra dag, han är verkligen allt och lite till. den bästa helt enkelt.
och självklart glömmer jag inte hingstvisningen, hell no! jag menar det är ju faktiskt det  första jag tänker på när jag vaknar och det sista när jag somnar. hell yeah! sov gött nu och pöka lugnt alla fans!


Kommentarer
Postat av: Petter

Jag älskar dig!

2009-03-27 @ 11:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0