090330 - och fem dagar!

tävling!
vem är brunast? svaret kanske tycks vara simpelt, men icke ska jag säga er.
som den förjävligt dåliga förlorare jag verkligen är tänker jag fan inte ge mig utan motstånd, nej nu jävlar är kampen igång.
efter att ha legat och svettats en kvart i ett halvbra solarium har jag endast lyckas få fula märken på stjärten och ett grisrött ansikte.
men vad gör det egentligen? sola är ju faktiskt inte mig grej så det kanske är dags att låta herr p vinna för en gångs skull efter ha visat mig oemotståndlig i det mesta tävlingar där vi krigat om vinnar-titeln.
var ju trots allt ganska så överlägen när det gäller wii-bowling, trivial pursuit och med andra ord (där jag dessutom lagspelade med världens bästa sab). 
så herr p, låt säga att segern är din den här gången. men vinnarskalle som jag är rakt igenom kan jag inte ge dig segern utan att det svider lite i hjärtat. 
men du vinner älskling, du förtjänar ju faktiskt allt det bäst.

Kommentarer
Postat av: PetrusHej

Hej haha.

Vänta lite nu, du kan inte ge upp än. Ja ser ju fram imot mätningen och allt de där får då måste de vara lite naket inte sant? :) Så än får du inte ge mig titeln =) Gör de då istället :D

2009-03-30 @ 23:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0