Must!

Hej på er!

Formodligen är de bara jag och Dajja som läser de här men ja tänker skriva som att fler gör.
Mitt första blogg inlägg. Guld.

Just nu sitter jag på mcdonalds i Surfers Paradise och avnjuder en kaffe och pratar med fröken Dajja.
Jaha, om exakt en vecka kl 17,35 hoppar jag på ett plan i Sidney på väg hem =)
Innan dess ska jag stanna här två nätter till sen blir de buss och tåg upp till Brisbane i några dagar sen blir de buss för mig ner till Sidney igen. De är förbannat långt men de går ju om man får lite sömn. Så de hoppas jag på. Sen ska ja stanna i Sidney nån natt sen bär de av hemåt :)
 
Jag har aldrig längtat mer än va ja längtar efter dig nu Dajja. De är helt galet. Ja kan fan nte ens sova längre.
Går inte. ;/ Så kär så kär är jag, haha. Man tror man nått toppen liksom, inte att de går att bli mer men de fixar du på något vis. De tar aldrig stopp. :)
Precis så här ska de vara. 
Om lite mer än en vecka kommer ja hem Dajja, då fixar vi allt. Tillsammans :)
Idag blir de strand. Sen blir de nåt lunch ställe som jag och Jacob hitta igår som verkar guld. Fundera på att kika lite kläder ikväll med. Finns rättså fräna affärer.

De var mitt första inlägg :) de lär ju komma många mer om Dajja låter oss ha kvar den här bloggen nu :)

HINGSTVISNING DEN 22A. Glöm inte de Dajja...HERUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0