en helg i alkoholens tecken

i fredags packade vi bilen med bärs och tre andra grabbar och satte av mot stockholm.
innebörd:
-äldsta storebror jens.
-alkoholförtäring
-tunnelbana
-rise against!!!
-söder
-krog
-mer alkohol
-sömn

i lördags packade vi endast bilen med tre andra grabbar mot kumla igen. dock utan bärs den här gången.
med först:
-thai-mat
-shopping på söder
hemkomna innbar:
-dusch
-alkoholförtäring
-förfest hos lasse kongo
-klubben
-dans! dans! dans!

eh, jag suger.
igår föll dessutom första snön vilket vi firande med massage och premiär av lyssnade på julskiva.
nu ska jag pussa på min sjukling.

Kommentarer
Postat av: Lena svarar!

åååh "jag förstår" just det ;) ja visst är det med i twilight med! fast jag ville inte klaga på de böckerna så därför tog jag inte med det... haha

2009-11-10 @ 18:08:12
URL: http://lenahenningson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0