i predict a riot

hej alla fans.
tänkte att det var dags att ordbajsa lite igen.
eller ja, det enda jag egentligen hade att säga att är petters kära mor, också kallad min svärmor, rockar!
haha. snyggt uttryck kanske men ack så sant. hon har tips på allt och bara för att göra detta lite mer visuellt tänkte jag ge några exempel:
-under en perioder hade jag ont i huvudet jämt och ständigt, så ont att jag till inte ens kunde resa huvudet från kudden. vad händer? jo, ewa händer. hon hade lärt sig om en punkt mellan tårna och satt troget på sängkanten och masserade. ja, alltså hon masserade helt enkelt bort min huvudvärk. 10 poäng.
-en annan dag fick min underläpp helt plötsligt för sig att spela ett spratt och började utvecka ett munsår som gjorde sjuhelsikes ont. vem har lösningen? jo, ewa såklart. lite olivolja att smörja munsåret med och vips så var det också borta. 10p.
-eller som idag, då huden runt mitt vänstra öga under natten blivit till ett russin. det var skrynkligt, torrt och sved som satan, så vad sker? jo, ewa sker. hon har återigen tipset som funkar: olivolja.
och nu, några timmar senare är huden runt mitt öga lent som en babyröv. 10p.

dajja konstaterar: att jag måste ha turen att ha världens bästa svärmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0