kyss ingen imorgon, du kan kyssa idag



Jag är så sjukt kär i min pojkvän fastän jag sitter ensam här i Skyllberg, drickandes kaffe och doppandes min Spoonful of Chocolate-klubba i det.

Det finns verkligen inget godare än kaffedoft.

Kanske Petter-doft ioförsig.

Idag har jag varit barnvakt mellan 6-12. Det var hur lugnt som helst, det ända som ljudet man hörde av 1,5-åriga Thelma var: TJA!

Och så fick jag en massa kramar av gosungen också.

Kom till Skyllberg vid ett efter att jag varit på Sveas och köpt med goda smörgåsar och fika vi ska smaska med senare.

Petter sov eftersom han jobbat hela natten. Somnade som en stock jag också.

Men som sagt, nu sitter jag ensam i Skyllberg och tänkte att jag äntligen ska få se klart på Harry P och Fenixordern.

Ha det gött alla fans!





Kommentarer
Postat av: sandra

lungt. jag vill skypa amed dig. oh mysa po sveas haha

2009-11-18 @ 07:32:40
URL: http://dreamamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0