nyseende


sitter med datorn i knät brevid världens finaste sovande kille.
har min nya rosa morgonrock på mig och en prilla under läppen.
morgonrocken är fin och morgonprillan är den bästaste på hela dagen och tro det eller ej, av märket general.
men what? jag är ju ingen general-tjej. jag är en rapé/grov/kronan/lucky strike-tjej ju, men definitivt inte general.
men igår så slog det mig att jag måste sluta vara så insnöad på saker och att det verkligen är på tiden att köra den mer öppensinnade varianten, vilket alltså relaterade i att jag idag ser mig själv som en general-tjej.
10 poäng.

petter pratar i sömnen och det är alltid lika roligt att höra vad hans funderingar är. haha
just precis hördes ordet "morr" och då måste jag informera att jag själv inte uttalat ett ord högt på säkert en halvtimma, något petter skulle kalla rekord. enligt honom är jag den som är den kreativa prataren i vårat förhållande, även om jag försöker efterlikna något som kallas jämställdhet.
(okej, pinsamt nog fick jag faktiskt googla på just "jämställdhet" för att jag inte visste om det stavades med ett n i eller inte. ops!)
(okej igen, nyss hördes också "mm, mm min flickis". puss på det!)

men ja, jämställdhet var det. eftersom att jag har turen att varje morgon få vakna upp brevid världens finaste kille ska jag nu smyga iväg och köra en exklusiv frukost min snygga man snart ska få avnjuta i sängen. hihi
/frukost-på-sängen-fixaren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0