såhär roligt har dajja just nu

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: uttråkad
Favoritgodis: laktrits
Är det nåt du absolut inte äter: lever
Kläder just nu: mjukisbyxor och lång randig tröja. rätt äcklig alltså
Musik just nu: pete doherty
Vad sa du senast: jag sover hemma
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 60-talet
Sommarplaner: oj, eh. festivala! höhö

Fisk eller badkruka: fiskkruka hahahahahha
Saft eller alkohol: alkohol
Hur många kuddar sover du med: många
Favoritväder: som vädret är en riktigt fin höstdag
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: petter, sabina och anders
Spelar du nåt instrument: nja, lite halvt
Morgon- eller nattmänniska: natt

Sparare eller slösare: slösare
Bästa film: oh, illusionisten kanske? fast jag tröttnar ju heller aldrig på twilight...
Tror på liv på andra planeter: jag tror det
Kommer du ihåg din första kärlek: ja
Älskar du henne/honom fortfarande: på ett helt annat sätt isåfall
Har du några homosexuella vänner: ja
Tror du på mirakel: har lite svårt att tro det just nu i all olycka och död, men annars så kanske.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: självklart

Ser du dig själv som tolerant mot andra: haha, fråga petter.
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: tvillingar och så en till plutt, om jag nu ska ha barn
Bio eller promenad: promenad
Är du kittlig: ja!
Snarkar du? jag är mer av en "konstiga-ljud-människa" enligt petter som dessutom försökte spela in några av dessa ljud häromdagen
Stjärntecken? tvilling
Rädd för insekter? är nog rätt nojig på den fronten ja
Äckligaste insekten: spindel och fjäril
Största svaghet: är nog oerhört känslig faktiskt.
Det här är jag bra på: prata!
Bästa bok? italienska skor
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? lätt att jag skulle vilja kunna bli osynlig
Vad vill du jobba som? hästskötare :D

Chips, morötter eller godis?
godis
Pizza eller hamburgare? fiskburgare?
Skriver du dagbok? haha nä, jag bloggar ;)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? piercing i tragus isåfall, fler tatueringar hell yeah
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) lägenheten vi flyttar till om en vecka ska vara klinisk ren, så det blir välstädat
Gungar du på stolen? nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? med min höjdskräck så nej tack
Vilken hand håller du gaffeln i ? om jag äter med en hand så höger, men med två vänster
Är du rädd för blod? jag hatar blod, bläää
Saltar du på maten? jag älskar salt
Gillar du att sjunga? fråga petter om min bilsång, haha
Anser du att du är stark? ohja:D
Brukar du sola? nej
Vad gör du om du får hicka? hickar
Röker du? nej
Snusar du? finns inget bättre än snus. (och petter)
Använder du knark? aldrig i hela mitt liv
Kaffe, te eller inget? kaffe till fika och vardag och allt sånt där. te till mys

Kommentarer
Postat av: Anonym

hah på bilden ser han ganska äcklig ut men han är sötis annars :) tack och detsamma. stora kramar tillbaka!

2009-11-27 @ 13:30:40
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0