these are my twisted words

dagens pina: har totalt snusat sönder läppen
dagens gladaste: att vi flyttar om en vecka!! gah
dagens måste: stå i kiosk på innebandymatch i åsbro

eh men fan då, jag så jävla kass på att blogga, men har ändå lyckats trampa ner i bloggträsket. rew.
har inget annat på hjärnan än min svidande läpp och flytt. sambo. katt.
jag vill ha en katt. eller två helst. men iallafall. får nog bli en julklapp till mig själv då.
aja. saken är ju den att vi flyttar den om en vecka.
nästa tisdag blir vi sambos jag och min man. det är galet. det enda vi har är en säng, haha.
men nu är det nog bannemig dags och sova för imorgon far jag in till motala till min fina sabina.
puss på det. och på dig sabina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0