intevärldenskoolastebloggnågonsin-idag.

okej, skärpning. uppdateringarna ska bli bättre.
senaste tiden jag har inte så mycket minne av vad vi gjort faktiskt. har lärt mig att man alltid ska blicka framåt, och inte se tillbaka för mycket. tror dessutom att den visdomen passar mig väldigt bra, tillbaka-blickar slutar ändå (nästan) alltid med ångest, även om jag försöker att vara klok och fatta rätt beslut och följa rätt väg.
jävlar vad djupt, men något jag verkligen inte vill är att i min äldre dar se tillbaka på mitt liv och ångra mig, utan jag vill verkligen försöka leva idag och göra det rätt för mig.

iallafall, jag är så otroligt-hyper-dyper-mega-jätte-skit-kär så det finns inte.
det som är ännu sjukare är att det bara växer mer och mer och mer och mer och mer för varje dag.
det är underbart!

något som är nästan är ännu bättre är att jag inte kan sluta förundras över hur otroligt roligt jag har tillsammans med den här killen som får det att kittla i min mage.
han får mig alltid att skratta och jag har så sjukt kul tillsammans med honom. han förgyller helt enkelt min vardag.
precis som kaviar gör... åååååååhh kaviar.

sämst uppdatering, men bäst pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0