virrvarr

kan inte.
kan inte tänka. kan inte sluta tänka.
kan inte fokusera. inte skratta. gråta. hantera.
vill ena stunden fly. träffa folk. glömma.
orkar inte se mer ledsna människor.
förstår inte.
förstår.
gråter. vill låsa in mig i ett mörkt rum och kasta nyckeln.
vill inte förstå.
förstår, igen. bryter ihop.
försöker trösta. söker tröst. slutar att andas. vaknar upp. dör inombords.
saknar.

och även om jag vet att du är på en bättre plats nu älskade lilla hjärtat, så finns det inget jag avskyr mer än döden.

Kommentarer
Postat av: Karro

Vad har hänt Dajja? låter inge bra hörru....

tänker på dig! Hör av dig om du vill prata

2009-10-01 @ 16:31:21
Postat av: sandra

puss vennen. jag finns her om du vill prata med non som inte er so nera hemmet just nu. puss, tenker po dig. alltid trokigt men de har det bettre nu, so moste man tenka. pusss

2009-10-07 @ 18:38:10
URL: http://dreamamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0