k-k-k-k-crazy

tja fans.
har totalt missat solen idag medans jag suttit inne på ett kontor.
gick rätt bra det också faktiskt, var stressigt så tiden bara sprang iväg. gillar't.
åkte direkt efter jobbet till och mor och far och fick i mig lite kek. kittlade gött. heh.
fick med mig utemöbler till våran galet härliga och feta balkong också.
hängde där ett tag med mami för att sedan sätta mig och varva ner med ett glas iskallt vitt
och en bok. mhmmmm.
tog sedan tag i städningen som var väldigt behövligt, så nu har jag plockat, dammat och dammsugit mig
helt svettig.
ska dock hinna med en dusch också innan klockan 9, så jag antar att torkningen av golven och
disken gott får vänta tills imorgon.
vem vet, har jag tur kanske min karl får en snilleblixt och får för sig att göra det?
heheheheh dream on baby..

näääääääääääääääääääe nu var jag elak. petter är faktiskt jätteduktig på att städa, och jag är
så grymt stolt över honom. han gör mig lycklig varje dag.

bye bajs hehehehe

Kommentarer
Postat av: :)

jaa kreativa dagar är bra, men man känner att man lever! hahah. nooo vadå pepparkaka, inte allste :D mina pigment har ändrats, belive me hihi.



och nääää, den nya smaken är goodast!

ps. jag gillar när du kommenterar mycket. mer mer mer :D ds.



2010-04-15 @ 17:40:20
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0