rex

tja som fan alla fans.
ösk spöade halmstad med 3-0, och vi satt perfekt så vi hade r. porokara precis framför oss hela första perioden.
gulddddd.
idag damp både wendy och min häst ner i brevlådan jiha.
dessutom spenderade jag hela gårdagen flängandes runt med mami på gardinjakt.
istället för gardiner hittade jag mitt drömköksbord som jag ska tjata på min karl om att han också ska börja gilla.
jagg villl haaa't. heheh
kul tjej.
hittade gardiner tillslut också, men jag är fortfarande i valet och kvalet om jag verkligen vill ha dom... hmm..
aja, i-landsproblem.
när jag kom hem drog jag till söta sazz och bjöd på enchilladas. gött. vi sprang ner till maxi också där det inhandlade b.la ägglikör-glass som jag inte ens öppnat ännu. funderar på att ta det till lunch imorgon...
sen kom niklas hem och det sög så jag åkte. hahahahaha
nä. niklas är kul och sazz är kul och jag är roligast så jag drog hem för att klockan var mycket. hihihöhöh

idag har jag umgåtts lite med min man för nu ses vi inte förrän på fredag igen.
sen kom fina sandy förbi och vi satt och slöa i soffan för att sedan ta oss in till marieberg-trakten för att shoppa loss till pimpning av deras balkong. blev hur snyggt som helst! ggrrrrr
gillart.
jag fick också med mig lite näring till MINA FINA BLOMMOR JAG OCH MAMMA PLANTERADE PÅ BALKONGEN IGÅR.
åhhh så fint.
sen blev jag bjuden på god mat och för en stund sedan kom jag. ska snart stupa i säng för imorgon vankas återigen jobb, och jag ska vara pigg och utvilad. hih bra tjej.
pöss puss piss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hähähä jag hoppas att vi ses den 9e när ösk ska få smaka på storstryk ;) hihihiih

2010-04-28 @ 12:43:52
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se/
Postat av: Sandy

Du är bäst gumman! Tur att jag hittade dig :)

2010-04-28 @ 14:22:17
Postat av: Saz

Mums vad gott det var.. :) fler halv 8 hos mig hoppas jag på.. :D Visst är ormar det äckligaste som finns :P men tur att man har ett objektiv så man slipper stå allt för nära.. ;)

2010-04-28 @ 18:34:16
URL: http://sazz.blogg.se/
Postat av: Magnus

Men Dajja! Period heter det inte i fotboll!

2010-06-17 @ 19:47:43
URL: http://magman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0