släcka elden

tja alla koola.
dagen har typ bestått av jobbbbbb, och sedan agerade jag guide till nyinflyttade agnes så vi tog en jävligt lång promenad runt typ hela kumla. gött. på hemvägen tog vi en gemensam shoppingtur på maxi.
tryckte i mig så jävla god kvällis bestående av yogurt, nötter, solrosfrän och torkade aprikos och jag
typ dog av njutning. hehe
nu ska jag slänga mig i sängen och läsa. tog med mig en bok från "jobb-biblioteket" så nu äntligen har jag något att läsa igen eftersom att mina böcker förtillfället ligger i en kartongen i källarförrådet och eftersom att jag är en sådan tönt vågar jag inte gå ner där själv, HAHA

petter har jobbat eftermiddag hela veckan vilket betyder att vi knappt har setts. dessutom drar han på kryssning
med laget imorgon så jag får snällt vänta tills på lördag innan vi ses ordentligt igen.
dock hinner jag ju faktiskt se honom en sväng när jag på lunchen ska skjutsa honom till bussen. thank god for that, haha.
fast jag har ju faktiskt turen att träffa världens finaste sandrax2, det blir en helkväll för oss innebandyfruar (ännu mer HAHA) så jag ska inte gnälla :D

men nu jag slänga mig i sängen och bara läsa tills ögona spyr.

Kommentarer
Postat av: karro

snart lördag och petter är hemma igen ;)

hoppas du får en bra kväll :)

2010-04-16 @ 19:59:52
Postat av: Saz

och så dog du inte av njutning :PPpPPpppP

2010-04-21 @ 21:58:36
URL: http://sazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0