southpark

OJ JÄVLAR DET ÄR INTE MENINGEN ATT DET SKA VARA KURSIV TEXT MEN JAG MITT PUCKO RÅKADE KOMMA EMOT EN KNAPP OCH NU GÅR DET INTE ATT ÄNDRA. MORR

hej fans!
igår var det 30-årsfest som stod på planeringen så vi tog gula faran mot destination stockholm/jens&anna-sarah.
väl framme såg det ungefär ut såhär:
mingel, snittar, alkoholförtäring (som ioförsig höll sig kvar ända tills 03:30 då vi tog taxi mot vår såkallade övernattningslägenhet), mat, tal, skratt, freestyle (haha ni skulle bara veta), spel (där självklart team kent och dajja tog hem segern även om det var en delad första plats med karl-arne och gustav tätt följt av petter och ewa på brons-plasten), tårta, ost och kex, dans och en jävla massa skratt.

idag vaknade vi upp för att ta oss in till stan och middag med gänget i saluhallen. agnes, ewa och jag dissade dock de andra (höhö kul uttryck dajja) och kekade sushi istället. gööööööööööööööött som fan.

haha satan vilket jävla ruttet inlägg! det här är kul. svammel


tog en sväng på stan och begav oss till jens och anna-sara igen där det fikades ännu lite mer för att sedan ta oss hemåt kumla med agnes och gustav som nu har varit kumlingar än vecka! yeah
slängde oss i soffan och har potätat här sedan dess (förutom lite pannkakslagning och till sovrummet för en sängfösare.) HAHAHAHAHAH rolig jag är

g'natt bästisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0