sudden death

hej igen fans.
två snabba här då. snart sudden death så jag skyndar emellan.

i fredags var petter på kryssning och jag skedade istället mellan två puddingar, hehe.
mat, spel och full frys.
lördagen startade vi med frukostbuffé på sveas för att sedan lägga oss i soffan efter en rätt sömnfattig natt.
tommie kom och innebandy-finalerna på teve spanades in.
freschade till oss och började korka upp en impulsfest hos mig och karln.
karlarna dök upp och det börjades med dans och uppvisning av trumspelande och sång. guld.
tog en sväng förbi klubben också där vi inte blev alltför långvariga.
söndagen är ett minne blott.
i måndags passade jag och sandy på att ta oss en varsin glass i solen, även om den tyvärr inte blev alltför långvarig. kom hem, lagade mat tills pettson kom från jobbet för att sedan återigen träffa sandy och mange för hockeytittande.
i tisdags hängde jag med min lilla valpis sigvard i knät. eller ja han är ju fan 10 bast snart, sista april!!!, men han kommer alltid att vara min bebis.
gårdagen bestod av jobb för båda delar av lilla gärskog/mänd-familjen och dessutom hade min älskade mami namnsdag så vi tog en kortis förbi mor&far med present från kryssnings-petter.
söt är han.
idag har vi jobbat och tvättat.


aaaaaahh hockey

Kommentarer
Postat av: Saz

TAck för den helgen, det var underbart.. Måste göras om.. :D

2010-04-22 @ 22:24:55
URL: http://sazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0