gillette

hej fans.
tänkte bara gnälla lite på örebros trafikanter.
hörde på nyhetsmorgon imorses att örebro har flest trafikolyckor eller något, det var typ någon ny undersökning.
tänkte dessvärre inte mer på det utan satte mig i bilen för att glida in till jobbet.
nu är det nämligen så för att komma ändå fram så måste man köra igenom en två-filig rondell.
so what, big deal liksom?
TYDLIGEN... jag menar, hur svårt är det?
ska man runt i rondellen så tar innerfilen för att sedan höger när man ska ut. svårt?
hmm nej.
ska man rakt fram i rondellen eller ta första avfarten till höger håller man sig till ytterfilen.
svårare än så är det inte.
varför undrar jag då hur kommer sig att alla jävlar bilar kör helt jävla fucked up???++
aaargh blir jag. inte så jävla konstigt att örebro ligger risit till om folk inte lär sig att köra bil först.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0