Utkast: April 25, 2010

hej alla fans!
jag säger bara en sak: SM-GULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

så var det med det.
om ni nu vill veta vad vi haft för oss kommer helgresumén här:
i fredags möttes vi efter respektive jobb upp på willy's för en storhandling. tyckte faktiskt att det gick relativt smärtfritt trots att mina kollegor tyckte vi var lite smått insane som skulle storhandla en fredageftermiddag som dessutom innebar pengar på kontot = lön. men äh, det gick bra.
smet in på elgiganten också och införskaffade oss en efterlängtad sodastream.
tog en sväng in på rusta också när vi ändå var i farten och fick oss en liten men ack så trevlig sazz-dos.
fint!
när vi kom hem tog vi oss ett städryck för att sedan få oss lite käk i magen och sedan avslutades kvällen i petters famn i soffan. hihi.


och så igår var det 25-årsfest hos tommie. lyckades faktiskt knäppa några kort som jag tänkte att ni skulle
få ta del av:
(hehe)








fick dessvärre inget kort på den fulla (efter att ha varit tvungen att svepa en 10%-öl) födelsedagskillen, men jag lyckades åtminstone övertala hans syster och blivande man att jag får komma som tommies dejt på deras bröllop i sommar.

ioch så dag vaknade vi redan halv 8, skönt. tog en tur till maxi med sandra och handlade färska frallor till karln och mig som vi sedan avnjöt i solen genom fönstret. hehe.
kröp sedan ner i soffan igen där jag tvärslocknade på petters bröst och blev fast där tills för en stund sedan.
idag är det ÖSK med agnes och gustav som gäller så nu ska jag hoppa in i duschen.
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0