5 av 5 toasts

är såååååååååååååååååååååååååååå jävla sliten.
i fredags gav jag min sandra en sista kram för ett bra tag, hon är så jävla modig och åker direkt till england efter att ha bott i usa ett helt år! man kan inte annat att vara stolt över att få vara hennes vän och sandra, jag kommer och hälsar på!

efter några för många glas vin var dags i lördags morses dags för kick off med jobbet.
bussen gick 9 från parkeringen och vid 11 var vi framme på selma spa i sunne.
har nog världens bästa kollegor! har haft så kul med god mat, femkamp (vilket innehöll bl.a fyrhjuling, skidor, springskytte som också gett mig världens hemskaste träningsvärk och backlopp), ännu mer mat, konferens, alkohol, mer alkohol, dans, trerätters och en sån jävla risig bakfylla. spårade ur lite halv under middag som slutade med sockerbitkrig, men ack så roligt!
skulle skjutit lerduva i söndags morses men fick snabbt ångra att jag inte valt någon spa-behandling istället,
man var tydligen tvungen att vara nykter för att få skjuta.. inte bra att vakna onykter då alltså.
men jag hade bra endå med fina vänner :)

fick några få i bilder från jobbet som jag tänkte bjuda på. får bara hoppas jag inte blir stämd eller får sparken..

påväg till femkampen.

henke kör fyrhjuling

springskyttet (spring ett varv, skjut sedan dina fem ballonger på din rad med fem skott -
så många du missar, så många varv får du springa. nästa!)

vinnarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0