glenn

slutar tidigare imorgon. halv ett faktiskt.
då ska jag åka fort som fan (eller nä, min prövotid går ut på lördag och jag tänker inte få fortkörningsböter då heller) så jag ska köra så fort jag får för hemma har jag världens bästa gäng väntades på att jag ska slänga mig i bilen så att vi kan börja resan mot göteborg.
där ska vi bo på scandic europa, äta massamassamassa god hotellfrukost, gå på hoffmaestro-konsert, äta mer och dricka gött, liseberg, paddan (jag tvinger er annars), shoppa och bara njuta.
nu ska jag packa.

hejdå fans!


jag skriver som en kratta.



ps. konversationen inatt när petter kommer hem. jag sover givetvis.
p: -grattis gumman!
d: - jag vet, jag vet, JAG VET!

öhhhhhhh.
ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0