bajs

hej fans.
dålig update men det har hänt så mycket.
hårda dagar på jobbet men jag gillar det. för det mest iallafall.
jobbade i butiken förra veckan också vilket gör att dagarna blir lite längre.
men roligt var det, speciellt när man får finbesök såsom petti spagetti, sofie och andreas.
fina är dom!!!

i fredags stängde vi klockan tolv, och därefter var det dags för miljöutbildning.
världens tråkigaste 4h och det kändes som om man gick på lågstadiet igen.
men sen ni, ja sen var svirade vi allesammans om och korkade upp för då var det äntligen dags för årets julfest!
fick fina presenter men det finaste var nog att bästa karro kom upp från göteborg. hon är en stjärna ;)

åkte till conventum där det var show och julbord. blev snapsar, dans på stolar och bugg.
försökte bjuda upp både leif, bosse och micke man fick dissen av alla. som tur är kom henke och linus och hade medlidande och bjöd upp mig så jag blev glad.
tog med nästa hela gänget och kikade förbi ritz, nooo good så vi gick till pitchers och hängde.
blev inte mycket till efterfest utan vi hängde en sväng på scandic, vissa fick böter för de kissade ute (hahahaha)
och sen vid 4 kom världens bästa petti.
körde hem jonas och åkte hem och sov som stockar.

i söndags for vi till erik och drack glögg, spelade biljard och spel och hade en roligt kväll tillsammans med honom och rara tina.

igår hade jag och min karl enligt sarah också varit tillsammans i 2 år, vilket vi "firande" med god mat och svenska hjältar.

idag har jag och jonas lunchat med hanna, fredrik, marie och världens sötaste små bebisar linné och melina.
jag tror jag ska kidnappa dem och ta dem själv!!!!! hehe


idag for kenta till thailand och på lördag är det våran tur. hell yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0