sheryl

efter en helvetesvecka med ännu mera övertid + kort om folk - mer stress for vi i fredags morses iväg til göteborg. mami, sussie, jessica och jag.
kunde visst in checka in på en gång - gick och tog några öl - kom tillbaka och alla vanliga rum var slut. vi fick varsitt apstort superiour-rum. gött. svidade om, åt indiskt, shopping och mot idol och mer öl.
fick se mina två älsklingar olle och weise. linnéa, jay, minnah och äckel-elin med. bagge var skön och andreas sjöng. ja ni vet. såg leila baka också! kool. kändiskåt.

tog några fler öl och gick hem och sov i våra stora rum. hotellfrukost och mer öl och shopping.
såg hela E.M.D-på tåget och kioskkillen blev mer nervös av oss än av dem. haha.

blev sedan hämtad av petti och sazz, och vi for direkt tillbaka till mange och sandy för mer öl och umgänge.
kul kväll.
fick ett hejdå-samtal från henrik som stack till ryssland idag.

idag har vi bara slappat och sovit. ätit vita bönor i tomatsås och druckit saft.
gick sedan till sandy där sazz var och vi satte igång med julebakandet. vi hann med knäck, chokladkola, vanlig kola, ischoklad med polka, marknadsnougat och mozartkulor. bra gjort. slapp lussebullarna och pepparkakor. inte gött. petter och niklas kom också så åt vi allihopa tillsammans och fick se manges fina tavlor. dolda skills den där killen sitter på. och så har en han förstås en helt galet bra kvinna till sambo. vilket niklas också har.
jag har så fina vänner!!

petter for precis iväg till jobbet och jag ska sova. måste börja packa för när vi kommer hem från thailand flyttar vi. ah. ska dessutom jobba i butiken den här veckan och jag har inte fått lära mig hur kassan går till än. kan bli spännande. tio knegardagar kvar och sen flyger vi. jag övar på att flaxa. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Saz

Petter har också en sjuj*vla bra sambo!!!! <3

2010-12-06 @ 18:20:08
URL: http://sazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0