call me bokmal

hihihih och hur rolig är inte jag då? åååååh jag bara älskar mig själv just nu.

kl. 22:29 orderbekräftelse @cdon
kl. 22:32 orderbekräftelse @tidningsbutiken
kl. 22:34 orderbekräftelse @tidningsbutiken

hähähähäh jag kunde ju bara inte motstå bokrean på cdon.
vill ni veta vad jag köpte?

ja, det vill ni....






1. kamasutra - njutningens sköna konst
2. kamasutra för kvinnor

nu du petter ska det njutas. hehehehehe




eftersom att petter jobbar som han gör och lämnar mig ensam om kvällarna varannan vecka och eftersom att jag inte längre bor hemma och därför inte kan läsa mammas allas-tidningar "direkt ur livet"-artiklarna beställde jag också prenumerationer på både tidningen "wendy" och "min häst".

jag har alltid ångrat att jag slutade prenumerera på dessa tidningar så nu ni folks, nu är jag återigen lycklig.



det går ju liksom inte att inte älska mig... hihoihohioh


Kommentarer
Postat av: alena

hahahaha fuck you dajja! :)

2010-02-26 @ 08:25:28
URL: http://alenyn.blogg.se/
Postat av: sandra

grymt jag vill se hahahha

2010-02-27 @ 00:53:01
URL: http://dreamamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0