HEHEHEHEH JAG HAR SÅ TRÅKIGT

tja fans. nu äre fan helg! yey
petter spelar fifa och jag tittar på. ångrar nästan att jag var en snäll flickis och köpte det åt honom här om dagen.
men han är ju världens bästa och vad fan, det var ju extrapris på maxi. höhö.
iallafall, helg vare ja!
förra helgen spenderade vi i varandras armar (HAHA) i världens bästa stuga i småland. kollade hockey och sådär också. gött. hv förlorade - jag blev glad.
den här helgen ska vi bland annat på inflyttningfest hos hallborg, men det är inte förrän imorgon.
denna fredagkväll ska vi först hem till kumlafamiljen och hälsa på mamma, pappa och brorsan. äta gött och sådär. tänkte dessutom kollade sommaren med göran. GULD. har velat se den long time no see liksom. AH big time.
eh men nu tjatar min bfriend att jag ska ägna honom lite uppmärksamhet, han gjorde ju precis mål. skönt att slippa höra alla svordomar för en sekund. jag menar, vad är det med män och fifa 10? fattart int.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag förstår inte vad det är med män och tv-spel överhuvudtaget! fredrik har nyligen köpt sig ett ps3 och jag vet att om han kunde så skulle han spela dygnet runt!



ja det var ju synd :) ni får semestra i askersund i sommar på en glass i hamnen ;) hihi.



ses vi på alla hjärtans dag? jag tror allt att din karl spelar då och jag sitter i seket så hoppas att du följer med och supportrar han :)



oj nu blev det en sjuhelsikes lång kommentar haha.



kram

2010-02-07 @ 20:29:10
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se/
Postat av: alena

fifa är det värsta jag vet!!!! daniel var hemma TVÅ dagar från jobbet när han köpte det och satt och spelade 24/7. nu spelar han varje dag efter jobbet och heeeela helgerna, han går upp tidigt på lördagen, för att kunna spela under hela dagen. HUR SJUKT ÄR INTE DET? jag överväger att tvinga honom på samtal eller något om spelmissbruk. och jag funderar starkt på att slänga ut det där jävla ps3:et genom balkongen. så jag förstår dig dajja! däremot tycker jag att du är otroligt korkad som köpte det åt honom, haha. ses vi hos hanna på fredag?

2010-02-08 @ 21:44:25
URL: http://alenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0