honeytits

okej... har precis konstaterat att bada badkar låter mycket skönare än vad det faktiskt är.
blev helt plötsligt romantisk x en miljon igårkväll så när min kära sambo kom hem efter jobbet möttes han av ett tänt ljus, en present och en liten kärleksförklarning nedkluddrad på en lapp.
precis såhär såg det ut, eller egentligen tvärtom med toadörren och ytterdörren, men äh:

ytterdörr --------------------> kärleksförklaring + present + ljus ------------------------> toadörr



iallafall, på lappen stod det förstås också att han skulle ta sig in i badrummet, där han skulle finna en kåt och villig kvinna.

HAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA


den utsatte sambon kliver förstås i badet, men...

...då har ju jag redan tröttnat! det är inte roligt att bada badkar. det slutar ju ändå med att man svettas och inte kan andas för den jävla ångan som utrotar allt syre. fan.



TROTS DET bestämde jag mig återigen för att bada förut.
jag säger bara det att det slutade med att jag låg naken med mina tända ljus och bok i ett badkar utan vatten.
det var faktiskt mycket bättre. eh


Kommentarer
Postat av: lena

hahahah fyfaaan va roligt detta var! jag såg verkligen allt detta spelas upp framför mina ögon! och så en otålig dajja liggandes i badkaret där på slutet!



men njut av era badkar ni! jag har saknat att bada enda sen dagen vi tog bort vårat :''(



( svar på bil-frågan: Jag kunde köra 120 idag, så Lundhs kirrade biffen! :D )

2010-02-24 @ 23:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0