ljud när ingen somnar

samtal runt klockan 03 inatt:

petter säger: -vad tänker du på?
dajja säger: -jag tänker på matchen på söndag. jag tror att askersund kan vara riktigt taggade för att dom är så jävla sugna på att vinna nu när dom har chansen att vinna hela serien. så jag tror att dom kan vara svårslagna faktiskt.
vad tänker du själv på?
petter säger: -jag tänker på hur vi kan inreda lägenheten. vi skulle kunna ha en bokhylla på den här väggen, jag vet en riktigt snygg som skulle passa perfekt. och i hallen kan vi sätta upp den där spegeln du vill ha och sen din byrå utanför sovrummet... osv.

jag tror att det här samtalet bekräftar vem av som är den riktiga pussyn i vårat förhållande.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA :D

2010-02-09 @ 15:11:35
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0