shit piss fuck cunt cocksucker motherfucker tits fart terd and twat

tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

och så var helgen slut? jaha, synd tänker dom flesta. mig gör det faktiskt inte så sketans mycket med tanke på att jag har helg varje dag fram till den 17:e mars. hehehehehe. dock suger det pung att petter jobbar, och dessutom är det eftermiddagsvecka som gäller. jag hatar eftermiddagsveckor. visst, jag får sova längre än till klockan nollfem men jag har ingen att äta kvällsmat med. buhuu. fast jag kan ju göra som förra eftermiddagsveckan och hänga hos min bff varje kväll tills petter kommer och hämtar mig. hihi

men jahaaaaa, helgen var slut. våran helg var guld. hängde hos mamma och pappa i fredags och åt god mat och kollade på gamla videofilmer när jag och brorsan var småskitar.
petter blev full och somnade när vi skulle titta på film och sen hotade han att slå mig i sömnen. tack och tack, hehe.
igår hade vi tvätt- och städdag. gick svinbra förutom att det blev lite stressat när vi skulle möta emil och josefine så nu ser lägenheten ur som ett rövhål med analklåda, vilket inte är så jävla vackert.
eftersom petter är duktigt och jobbar extra för tillfället borde jag städa men jag orkar bara inte. bakisdajja signing out liksom, eeeeh.
aja, back on track, vi traskade till markus där vi tjötade och spelade spel med mycket trevligt folk. hamnade tillsist på klubben där vi svängde våra lurviga. fresch.
gick hem, hade lite brottning i snön vilket jag inte rekommenderar när man är full och inte särskilt bra klädd för snöbrottning, men hem kom vi och där vi spårade som fan och hade så jävla roligt! haha
och ja, idag finns det inte så mycket mer att säga än typ... pizza. hängt vid toan och tömt magsäcken och varit en böld i röven på petter. så jävla värt!

nu ska jag lägga av med att snacka dynga och vänta på att mannen i mitt liv kommer hem. jag älskar honom!! ahhh

over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet! Fredrik spelar ju något slags krig-action-spel och dör stup i kvarten (hahahah) men fortsätter om och om igen och tröttnar aldrig. Tråkigt!



Ja det tycker jag låter fint :D Va, inte tycka om fika? Det som är så mysigt och bra på alla sorters plan! Dock är min karl likadan så jag blir ju inte förvånad.



Oh visst är det roligt att kolla på när herrarna spelar! Dock kommer jag vara upptagen med det där jäkla seket vilket gör att man inte kan kocentrera sig på matchen till fullo men eftersom att du ska vara min alla hjärtans dejt så kan vi ju turas om ;) hihi :)



2010-02-09 @ 02:37:44
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0