stoppa blodet innan det flyter runt

vet inte om ni sett den nya libresse-reklamen, men den går iallafall ut på man får ett etui för sina bindor när man köper just bindor. och vet ni? jag är så jävla kär i dom där etuierna.. jag dör, jag vill verkligen ha leopard-etuiet och sen finns det ett med rosor, men problemet är att jag inte använder bindor. jag hatar bindor, det är det äckligaste som finns...

...förutom när killar sitter ner och kissar. sjukt osexigt.

men iallafall, vad ska jag göra? hjälp! jag vill ha ett etui och jag vägrar bindor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men kusin vitamin! Köp bindorna...behåll den där euti eller vad det nu hette. Sen så kan du antingen kasta bindorna,behålla dom..eller lägga ut i olika brevlådor...finns säkert någon annan som behöver dom.



Då har du gjort en god gärning samtidigt som du fick den där leopard saken!

2010-02-19 @ 02:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0