full steam spacemachine

haha, var det seriöst ingen som la märke till överskriften på förra inlägget?
"stoppa blodet innan det flyter runt"? HAHA jag tror nog att jag är världens roligaste ibland alt. världens vidrigaste.
det är iallafall så min syn är på bindor. man stoppar helt enkelt inte blodet innan det flyter runt.
euh..

jaja. har inte så värst mycket att säga egentligen.
fredag idag, hell yeah. ska hänga framför os och så är planerna att p och jag ska ha lite fredagsmys med "oh brother where art thou". vet inte hur länge han tjatat om den filmen men nu äntligen ska den ses, till petters stora lycka. blir enchilladas och gött också. fredag = vi får dricka blask! yes. jag vill ha coca cola! mmmhmmm


eh, jag drar.. snackar så jävla mycket dynga nu bara. hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0