visste ni?

att jag vill - att petter ska komma hem
att jag har - har turen att få ha världens bästa människor i mitt liv
att min senaste kyss - var förut
att jag lyssnar mycket på - min farmor
att jag funderar på - döden
att jag pratar – för mycket
att jag inte gillar – grävlingar
att min första riktiga kyss – är en kyss jag inte minns
att jag avskyr när folk snackar - illa om mina vänner
att kärlek är –  något man ska ta vara på
att jag gillar – mina vovvar bullen och frasse 
att jag alltid kommer att – jag
att jag är förälskad i – min sambo som också är min bästa vän.
att sist jag grät var – förut idag
att min mobiltelefon är – är fylld med fina sms
att när jag vaknar på morgonen – är jag trött
att innan jag går och lägger mig – måste jag se till att alla garderobsdörrar är stängda
att idag har jag – blött näsblod
att jag just nu tänker på - min älskade och saknade mormor 
att i kväll ska jag – överraska petter

att i morgon kommer jag – ha hantverkare i lägenheten
att jag hoppas – att jag får fortsätta att vara lycklig
att jag verkligen vill - uppfylla mina drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0