bababababa

godkväll kära fans.
vi målar!
kök, hall och sovrum. finelfinfint. hehe.
petter står i och jag får inte hjälpa till för tillfället, så vad gör man? eh, bloggar. haha tönt.
vi startade tidigt imorses och är ännu inte klara. sovrummet ska få sin andra styrkning först, hih.
fick ett trevligt samtal som löd ungefär såhär:
-sätt på kaffe, för nu kommer vi!!!
alltid trevligt med lite töntbesök, höhö, speciellt om det är från rara sarah och fina josefine! hehehe
dessutom tog vi en typ 3h lång paus då vi for hem till kungsvägen för tre-rätters. behövligt!
petter drack så han sprack, nästan. jag som höll mig utan alkohol tog en sväng till fina josefine och hurtiga hulda och hade trevligt diskussioner. göött mos!

ja, så ligger det till. tråkigt inlägg, men vad fan. det blir ju fint!
see ya - wouldn't wanna be ya!

(puss till s. österberg som jag inte sett i ännu i år! sorligt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0