it's the same old story, they just never realized

1. tror jag är för feg för mitt eget bästa. vågade inte ens gå hem ifrån backlund igår, utan petter fick prata i telefonen med mig samtidigt som han stod i köksfönster och tittade så jag överlevde den 30 sekunder långa hemvägen från johan.
(och då måste jag också ge er informationen att man från johans vardagsrum ser rätt in i vårat kök + sovrum. hehe)
2. är redan livrädd för att vara hemma själv ikväll när min kära sambo är iväg och tränar.
3. ser åtminstone fram emot att ha en mamma-häng dag. hon är ledig - jag är ledig. katsching!!
vi ska antingen fika hos farmor, fika på sveas eller fika hos sussie så att jag får träffa min älskade valpis sigvard som jag typ saknar ihjäl mig efter varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0