wertyuiopäölkjhgfdsa

yo alla fans!
long time no see, vi vet.
har varit rätt busy den sista tiden, därför nerdar jag lite extra med inslängningar av english-words, haha.
så fult så det är snyggt, typ.
min kära sambo är just nu och jobbar, men eftersom att han varit ledig hela tiden runt jul och inte jag, utan jag har jobbat alla dessa dagar innan jul och nyår, så tycker jag det är lite rätt åt honom.
jag saknar honom såklart, javisst, men nu ger det ju mig chansen att öva upp mina fingrar inför xbox-spelandet.
xbox har varit populärt här i vår lägenheten den senaste tiden, åtminstone sedan världens bästa flickvän-dajja gav sin världens-finaste-och-snällaste-och-bästa-på-allt pojkvän ett xbox 360 elite i juleklapp har vi spelat.
dock har jag inte fått in konsten när det gäller summer athletics-spelande, men igår vann jag över petter på viva piñata - party animals! wie. trots att han köpt spelet åt mig har jag inte hunnit spela, men igår, ja, vad är det man säger? first time's a charm. he he he he


men nu ska jag fortsätta med satc-tittandet och invänta samtal från min bff, för när hon ringer ska vi ut och svettas. jiiiha!

Kommentarer
Postat av: SweGizmo

Gillar denna Bloggen :)

2010-08-19 @ 23:23:49
URL: http://swegizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0