av spelare, för spelare

hej fans.
nu är det så att petter är den personen i vår lilla familj som oftast står för sömnpratet.
imorses fann jag dessvärre denna lappen när jag klev upp. jag citerar:

"Petter & Dajjas Nattprat
20100707
Ca kl. 01:20

(Var tvungen att spela med lite)

Dajja säger: - Vart är stolarna?
Petter: - Stolarna?
Dajja: - Det skulle ju levereras grejer.
Petter: - Ja.
Dajja: - Vad var det då?
Petter: - Stolar.
Dajja: - Jaha, vart är dom då?
Petter: - Dom är påväg, jag skickade ordrarna imorses. Var det okej?
Dajja: - Ja."

Slutcitat.


arbetsskadad? nääää inte alls....
tycker dessutom att petter är förjävla bra som spelar med, hahahahahahahahah


Kommentarer
Postat av: Tina

Lik sin far!

2010-07-09 @ 22:36:01
Postat av: Tina

Han letade korvar på nätterna då han sommarjobbade på Lithells

2010-07-09 @ 22:36:59
Postat av: dajja

haha åh, pappa då! och faster, vi ser fram emot kräftskiva! hoppas det blir någon i år :)

2010-07-11 @ 13:21:56
URL: http://theworldskoolestbloggever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är klart det blir kräftskiva!

2010-07-11 @ 17:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0