earlyelephant

hej alla fina fans.
såhär har den senaste tiden sett ut:

i torsdag jobbade jag för att sedan landa hos sazz och niklas. där gjorde vi enchilladas, tittade på 'remember me' och jag hann naturligt vis med att tjuta en skvätt till filmen också.
kom hem och däckade i säng för att bli väckt för en pratstund med min fina, fina, fina man.

i fredags jobbade jag och petter hade det skönt och var ledig.
hann inte mer än hem efter jobbet innan vi for till mor och far för grillning och alkohol. hann med att gå ner en sväng på torget och kolla in nostalgikvällen också.
väl hemma hos mami och papi fick vi besök av grannar och min galna barndomsvän med respektive, och så pappas kompisar och då det dracks ännu mer.
blev rejält rund under fötterna både jag och petti. tror kvällen slutade med att petter hade brottningsmatch med
pappas kompisar och satt som en liten mus på christers rygg. (ja sandra svedberg, det var din fars rygg petter besteg).

i lördags mådde vi så jävla dåligt så vi förmådde oss inte mer än att ta en promenad till affären och fylla på kylskåpet. piggnade till och for till sazz och niklas för taco, avokadosnittar, godis, fotbolls-vm och mariokart.
dajja säger: - JAAAA, jag kom inte sist! jag kom 11:a! (av tolv)
niklas: - nä, det gjorde petter.
petter: - va? men åh, jag kollade på sazzas bild hela tiden! jag trodde jag hade hennes gubbe!
typ så utspelade sig kvällen.

igår var det dags att ta tag i lägenheten, så vi städade mest med en del vilopauser. hade som vanligt ett riktigt teamwork när det gällde matlagningen så vi hann med att trycka i oss lövbiff, hasselbackspotatis och sås innan gästerna dök upp.
fick som sagt finbesök av mange, niklas och sandrax2.kollade fotbolls-vm som inte gick som jag ville och åt rabarberpaj. tror vi alla hann med att svettas en hel del också.

idag har vi inte gjort så mycket mer förutom att haft en gosig dag i varandras sällskap.
godnatt!

Kommentarer
Postat av: sandy

hahahah nej vad roligt det skulle jag vilJA sett dude!

2010-07-13 @ 02:44:24
URL: http://dreamamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0