etthundrasextioåtta dagar kvar till thailand.

ey fans.
dagen började på jobbet pratandes och direkt efter arbetsdagens slut for jag till mor och far och bror för grillning.
tog en körtur med mami i deras nya fina miljöbil. var skapligt nervös att repa'n måste jag erkänna.
kom sedan hem med matlådor till bby och mig, skönt!!!!!11, och väl hemma mötts jag av världens bästa överraskning världens bästa prins fixat! iiih, lever fortfarande på ruset, hehe.
sen dess har jag typ suttit och kollat på världens hemskaste och sjukaste grej på aftonbladet om swansea.
så jävla tragiskt.
nu har jag precis tagit en dusch och ska slänga mig i sängen och återigen läsa min förtjusande bok.
så godnatt på er världens finaste!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan vad härligt med Thailand!!!

2010-07-10 @ 07:40:02
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0