good to go

hej fina fans!
tänkte slänga in ett litet inlägg innan jag ger mig på disken.
var obeskrivligt tungt att ta sig ur sänga imorses, dödstrött var ordet.
petti gick dock upp med mig och fixade frulle, min lilla prins. hihi.
väl på jobbet bara rusade timmarna förbi, vilket är väldans skönt men ack så mycket det finns att göra.
fast hellre det än att det är dött, hehe.
efter jobbet for jag hem till mamma och pappa och åt stek ute på altanen med dem och bror.
tydligen har dom jävlarna köpt en sprillans ny bil också som anländer imorgon och jag är tycker det är så sjukt spännande! haha
efter maten traskade jag och mamma till farmor på fika och sedan följde mami också med mig hem och vattnade lite blommor och spanade in våra ny inköp. trevligt.

det var väl typ det jag hunnit med idag. spänningen är oliiiiidlig. eh, eller inte.



-"ett paket stålfittor."

okej, stålbollar it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0