så du kan sova gott hela natten

hej på er fans.
vet inte om ni fattade så mycket på inlägget igår, men det är shit the same. (hehe sjukt kul uttryck)
idag har petter slitit på sitt jobb och jag på mitt.
när vi kom hem tog jag mig en powernap medans petter grejade med nyinköpta lägenhetsgrejer.
duktig kille.
vaknade sedan till liv för att fara till maxi och systembolaget och inhandla goda grejer till morgondagens grillfest.
gööött. kött!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
när vi kom hem drog vi direkt igång med nödvändigheter.
petter plockade grejer som låg hej vilt utspritt i hela hemmet, medans jag stod för disken som vi varken hade ork eller lust med senast.
fixade varsin paj också så vi fick både matlåda och kvällsmat.
har ganska nyligen tryckt i mig en bit och petter for på träning för en timma sedan.
har ingen aning om när min älskade karl kommer hem så nu ska hoppa i sängen med ayla och jondalar och läsa tills ögonen blöder, ååååh det är så spännande, eller tills pettan kommit och ber mig vara social.

ordbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0