vanilla coke

hej alla fans.
såhär har den senaste tiden jag kan minnas sett ut.
i lördags:
-fick vi finbesök av petters tre bröder med respektive.
-vi satt på balkongen och drack drinkar, samtalade och skrattade
-musik
-knallade till cesars för god mat och ännu mer alkohol och prat
-vidare mot mammas och pappa grannar där vi lekte lekar, dansade, hade sumobrottning med dräkter
och såklart drack ännu mer
-hem till mänd/gärskogs-residentet för efterfest

sedan minns jag inte mer för jag somnade på balkongen

i söndags blev det mest bakishäng men vi hann iallafall med att....
-keka frulle med jens och filip
-prata i telefonen med fina sandra
-pussas
....innan petter och katten for till småland där han och katten nu befinner sig med filip och olle.

måndag, tisdag, onsdag, torsdag har för petter bestått av fiske och slöhäng medans jag har jobbat.
har dock hunnit med:
-att liggandes i soffan tillsammans med ett glas rödtjut lyssna på ljudbok
-städa
-läsa
-laga mat
-förätit mig på den maten eftersom att jag gjorde så mycket att jag fick matlådor också
-ätit hos mamma och pappa och träffat monica och johan från norrland som jag inte träffat på 10 år
-och jobbat ännu mer

nu ska jag städa och packa klockan 4 imorgon är det jag som får SEMESTER så tanken är att jag ska ner
till grabbarna i småland.
de har dragit upp gös så att olle kan göra den efterlängtade maten åt mig. hell yeah.

duscha ska jag också.
puss från dajja med smutsigt hår. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0