wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

hej våra fina kära underbara fans!
FY FAN VILKEN BRA HELG VI HAR HAFT! (hoppas givetvis att eran helg varit lika bra!)
började fredagen med jobb och trots stress efter lång jobbdag hann vi hem innan gästerna hann befinna sig hos mor och fars vars uteplats och pool vi lånade medans dem göttade sig hos släkten i estland.
det blev kött, alkohol, sol, bad, fotboll, kubb, sång, glada miner, jordgubbar, fina människor, skratt och massa dansande.

i lördags tog vi oss upp i ottan för att möta upp världens bästa sandy, mange och tommie och bege oss till harge
där vi hade ännu en galet bra dag på stranden med sol, bad, kortspel, glass, pastasallad, bärs och lek!
när vi kände oss klara för dagen tog vi oss in till askersund och inhandlade kvällens mat och for mor tommies mysiga stuga i torpa.
väl framme blev det ännu mer solhäng, kubb (som såklart sandra och jag vann!) grill, mer bärs, prat, skratt, fotbolls-vm, massa skratt och fina stunder.
såg en fjällko och en åsna också! och kalkoner. hihi

idag vaknade vi upp stugan och sprang ut i solen för få i oss god frukost.
blev ännu mer kubb som tillsist slutade 2-1 i matcher för sandra och mig, fotboll, frågesport och mycket mer.
tog oss sedan in till askersund där vi satte fick i oss varsin glass i hamnen.
tillslut var vi tvungna att bryta upp och åka skilda vägar då petter och jag for iväg för att titta på mor ewas alldeles tokmysiga båt som ewa, filip, petter och jag for ut till en ö med där vi badade, satt och njöt av vättern, fikade och hade det helt underbart! åh vilken helg vi haft!

nu är dessvärre klockan på tok för mycket för mig, imorgon är det dags för jobb igen men jag kan inte vara mer nöjd efter helgen!
tack alla fina människor som gjort det här till en helt oförglömlig helg :) mer sånt tack. godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0