AH

k'ra v'nner. jag har r[kat komma emot n[gon knapp s[ mina vanliga bokst'ver fungerar inte_
s[, detta var vad tv[ b'rs och ett glas r;dvin gjorde med mig...

iaf. p[ fredag sm'ller det.
ska lira skiten ur pumba och johan p[ kubb. ehm....


t'nkte bara ber'tta att jag h;rt 'nnu mer om jack the ripper.
tydligen har dom inte g[tt ut i media med det 'nnu f'r att sthlmspolisen 'r h'r i ;rebro och letar efter g'rningsmannen.
han ska ha fiskerock med massa verktyp och en mask_
han har dragit ut t'nderna p[ tjejerna han torterade, hackat med en skruvmejsel i deras ;gon, eyes allts[,
och s[ har han tydligen skurit upp deras underliv och k;rt in n[gon h'xsax.
vet faktiskt inte om jag kan s'ga att det 'r tur att flickorna ;verlevt f;r jag kan inte ens f;rest'lla mig n[nting...
vad 'r det f;r j'vla psyk)
seri;st. aaaahhh


haft en guldkv'll med sandra, mange, emil och petti p[ sj;sidan iaf.
nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vilka jävla psykon det finns i världen! snart får man fan börja använda pistol eller kniv i smyg för att vara trygg..

2010-07-03 @ 17:02:41
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0