I will posses your heart

har gått upp 10 kg på en halvtimme. seriöst.
hade ingen bil till jobbet idag för jag fick skjuts med pappa, så vad händer? jo, mitt snus tar slut.
ah, ät nåt - ät nåt - ät allt du kommer åt! vad det enda som fanns i hövve på mig.
hade en lite förvarning om att det började bli tomt i dosan, så som tur var sparade jag så jag iallafall
hade två prillor kvar efter lunch. vilket betyder; endast två älskade snuspåsar sedan klockan trettonfemton.
trots detta varningssignal jag hade på känn så kunde jag inte göra något åt det.
har varit för mycket chicken för att säga till mamma och pappa att jag trillade dit igen (även om jag såklart
skyller allt på petter).
får fan hoppas att dom inte läser detta.
meeeen, just därför kunde jag ju förstås inte säga åt pappa att stanna så jag kunde handla.
fan.
så jag har alltså sedan jag kom hem för typ en halvtimma sedan hunna trycka i mig chokladaskpraliner (många),
macka med jordnötssmör (mycket peanutbutter alltså) och nu ska jag ta en glass.
längtar tills jag ska hämta sarahbaby så jag sno prillor av henne att trycka i hela käften.


för jag orkar ju inte handla innan. nej nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0