petter spela cod

hej fans.
sitter och surfar lite inför lägenhetsshoppingturen imorgon medans petter spelar xbox med två av hans tre bröder.
loggar sånär förstås in på facebook också, vad för jag se?
massa spektakel om att nått jävla pucko i örebro har sprättat upp två unga tjejer och torterat dem?
jack the ripper liksom... tydligen ska det komma från säkra poliskällor också.
seriöst, jag kissar på mig.
jag hade tänkt dra med mig petti in till satin imorgon för en bärs på uteserveringen i kvällssolen också, but hell no,
vi får stanna i kumla och ceasars istället.

fast det är ju faktiskt ladies night där varje onsdag så jag ska la inte klaga.


vi hade en förjävla skön midsommar bestående av god mat, tipspromenad, dans runt midsommarstången,
nubbe, massa jordgubbar, bra musik, kubbturnering och en miljon knott.
blev faktiskt heller aldrig tagen under "björnen sover"-leken.
kom hem, totalt förgiftad av alla bett så feber och dynghosta har varit min vardag sen dess..
och kliande som fan! önskar nästan att ni kunde se alla bett på min stackars kropp och i ansiktet.
fick dessutom snygga utslag så det ser ut som om jag hade världens blåtiror, men dom utslagen ska ni få se en annan dag för de var de enda korten vi lyckades knäppa. haha

nu ska jag sova och fortsätta den spännande läsningen och ayla, jondalar och den nionde grottan.
på fredag ska vi äntligen få umgås med fina vänner och grilla god mat och såklart dricka gött hemma hos mor och far medans de och brorsan är i estland och göttar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0